جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت

امتیاز 5 از 5 از بین 5 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهسا نوعی مهسا نوعی / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 3 دقیقه نظرات کاربران

یکی از دغدغه های کاربرانی که قصد استفاده از آیفون بدون سیم کارت را دارند این است که بتوانند از مرحله مربوط به تایید خط و سیم کارت در بخش راه اندازی پس از اولین روشن کردن و با ریست و تنظیمات کارخانه رد شوند. در ادامه و در این راهنما در مورد شرایط و نحوه استفاده از گوشی های آیفون بدون سیم کارت و دیتا صحبت می کنیم.

می توانید از گوشی آیفون بدون سیم کارت استفاده کنید و برخی از ویژگی ها و عملکردهای آیفون را به صورت آفلاین تجربه کنید. در زیر توضیحاتی درباره استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت را می یابید:

 نحوه استفاده از استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت


آیا می توان بدون سیم کارت از آیفون استفاده کرد؟

به صورت پیش فرض ضروری است که در راه اندازی اولیه از سیم کارت استفاده کنید و این سیم کارت باید توسط اپراتوری معتبر تایید و صادر شده باشد؛ در غیر این صورت لازم است که از روش های میانبر برای عبور کردن از این مرحله و دور زدن این بخش استفاده کنید که در ادامه در مورد آن توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم.

استفاده از iTunes برای استفاده از ایفون بدون سیم کارت

برای راه اندازی یک آیفون بدون سیم کارت، می توانید از iTunes استفاده کنید. در زیر توضیحاتی درباره استفاده از iTunes برای راه اندازی آیفون بدون سیم کارت را می یابید:

  1. نصب آخرین نسخه iTunes: ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه iTunes را بر روی رایانه خود نصب کرده اید. شما می توانید آخرین نسخه iTunes را از وبسایت رسمی Apple دریافت کنید و نصب کنید.
  2. آیفون را به رایانه متصل کنید: اکنون آیفون خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود متصل کنید. باز شدن iTunes ممکن است به طور خودکار اتفاق بیفتد در غیر این صورت iTunes را باز کنید.
  3. راه اندازی آیفون در iTunes: هنگامی که iTunes باز شد، آیفون شما در قسمت Devices نمایش داده خواهد شد. در صورتی که نمایش داده نمی شود، باید از منوی View گزینه "Show Sidebar" را انتخاب کنید.
  4. انتخاب آیفون در iTunes: آیفون خود را در لیست دستگاه ها انتخاب کنید. سپس در پنجره آیفون، بر روی گزینه "Set up as new iPhone" (راه اندازی به عنوان آیفون جدید) کلیک کنید.
  5. پیکربندی آیفون: در این مرحله، شما به عنوان یکی از تنظیمات اولیه باید زبان، کشور و تنظیمات دیگر را بر روی آیفون خود تنظیم کنید.
  6. رد کردن اتصال به Wi-Fi: در مرحله بعد، شما می توانید گزینه "Join Wi-Fi Network" (پیوستن به شبکه Wi-Fi) را انتخاب کنید و به شبکه Wi-Fi محلی خود متصل شوید تا به اینترنت دسترسی داشت.

هنگام استفاده از iTunes برای راه اندازی آیفون بدون سیم کارت، مهم است توجه داشته باشید که شما نیاز به یک شبکه Wi-Fi برای تکمیل روند پیکربندی و فعال سازی دستگاه دارید. بدون اتصال به یک شبکه Wi-Fi، نمی توانید از iTunes برای راه اندازی آیفون استفاده کنید.

پس از تکمیل مراحل فوق، آیفون شما آماده استفاده خواهد بود و شما می توانید از برنامه ها و امکانات آن استفاده کنید. با اتصال آیفون به یک شبکه Wi-Fi، می توانید اپل آی دی خود را وارد کنید، اطلاعات خود را بازیابی کنید و برنامه ها و محتوای خود را از طریق iTunes Store و iCloud دانلود کنید.

***مقاله پیشنهادی: علت خوانده نشدن سیم کارت در ایفون***

Jailbreak کنید!

Jailbreak به معنای برداشتن محدودیت ها و محدودیت های نرم افزاری و سیستمی در یک دستگاه موبایل مانند آیفون یا آیپد است. از این روش برای رد کردن مرحله استفاده از سیم کارت در ایفون استفاده می شود؛ این فرایند به کاربران اجازه می دهد برنامه ها و تنظیماتی را اجراء کنند که در دستگاه های غیر Jailbreak شده امکان پذیر نیست. این روش نیز برای استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت استفاده می شود.

با Jailbreak کردن یک دستگاه، می توانید به ریشه سیستم عامل دسترسی پیدا کنید و تغییراتی را اعمال کنید. این شامل نصب برنامه ها و توییک های نامعتبر و دسترسی به فایل ها و سیستم عامل دستگاه است. همچنین، با Jailbreak کردن، می توانید تنظیمات را سفارشی کنید، تم ها و آیکون ها را تغییر دهید و از برنامه های دیگری که از فروشگاه App Store تأیید نشده اند، استفاده کنید.

با این حال، Jailbreak کردن دستگاه مخصوصاً در آیفون و آیپد، عملیاتی غیر قانونی است و شرکت Apple آن را توسط سیاست های خود ممنوع کرده است. همچنین، Jailbreak کردن ممکن است به امنیت دستگاه و حریم خصوصی شما آسیب برساند و در برخی موارد منجر به خرابی سیستم و از دست رفتن ضمانت نامه دستگاه شود.

آیا می توان بدون سیم کارت از آیفون استفاده کرد؟


استفاده از یک سیم کارت

در صورتی که قصد راه اندازی و استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت را دارید، کافی است که از یک سیم کارت برای راه اندازی استفاده کرده و پس از این که عملیات ستاپ تمام شد، سیم کارت را بردارید و اسلات را خالی کنید. البته که در مواردی که سیم کارت توسط دستگاه شناسایی نشود امکان انجام این کار وجود ندارد.

*** مقاله پیشنهادی: نحوه فعال سازی سیم کارت الکترونیکی در آیفون 13***

سخن پایانی

استفاده از گوشی آیفون بدون سیم کارت ممکن است اما محدویت هایی برای خود دارد. برای مثال شما بدون سیم کارت می توانید به وای فای وصل شوید. همچنین بدون سیم کارت به برنامه هایی همچون موسیقی، فیلم، بازی و ابزارهای دیگر دسترسی خواهید داشت.

*** مقاله پیشنهادی: آیا ایفون 14 دو سیم کارت است***


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید