جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

تلفن هوشمند پوکو ایکس 4 جی تی با مشخصاتی قدرتمند معرفی شد

امتیاز 5 از 5 از بین 3 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران

شرکت پوکو به تازگی از یک نیمه پرچمدار هیجان انگیز با طراحی حرفه‌ای تحت عنوان پوکو ایکس 4 جی تی رونمایی کرد. همانطور که از عنوان این مدل پیدا است، دستگاه پردازنده و مشخصات قابل توجهی دارد که تجربه کاربریِ به شدت لذت بخشی را برای مخاطب رقم خواهد زد.

صفحه نمایش پوکو ایکس 4 جی تی

این تلفن هوشمند از یک نمایشگر 144 هرتزی سریع برخوردار بوده و در واقع این مدل را باید همان نسخه ریبرند شده Redmi Note 11T Pro تلقی کرد. از مشخصات کلیدی دستگاه می‌توان به صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با پنل LCD که نرخ نوسازی 144 هرتزی ارائه می‌دهد، اشاره کرد. این صفحه نمایش طراحی حفره‌ای دارد که حسگر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده که می‌تواند تصویربرداری با دقتی ارائه دهد.

پوکو ایکس 4 جی تی

پردازنده گوشی پوکو ایکس 4 جی تی

آیا پوکو X4 GT یک گوشی گیمینگ است؟ همانطور که گفته شد، این تلفن هوشمند همان طراحی و مشخصات ردمی نوت 11تی پرو را دارد، بنابراین باید به این مدل یک گوشی گیمینگ هم لقب داد. گذشته از آن نقطه عطف این دستگاه پردازنده دیمنسیتی 8100 مدیاتک بوده که آن را رقیب اسنپدراگون 870 کوالکام می‌دانند. این چیپست 5 نانومتری اگرچه قدرت یک پرچمدار را دارد، اما آن را باید نیمه پرچمدار دانست.

حافظه گوشی پوکو X4 GT

در کنار این چیپست حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128یا 256 گیگابایتی قرار می‌گیرد. محصول شیائومی به حسگر اثرانگشت جانبی، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شبکه 5جی مجهز شده تا یک میان رده پرتوان باشد. 

سایر مشخصات و قیمت Poco X4 GT

ناگفته نماند این دستگاه از وای فای 6، بلوتوث 5.3 و NFC پشتیبانی دارد. گذشته از آن سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 را دربرمی‌گیرد. ابعاد آن 163×74×8.8 میلیمتر بوده و وزن این دستگاه نیز به 200 گرم می‌رسد. 

محصول پوکو از اوایل ماه جولای با قیمت پایه 379 یورو و قیمت نهایی 430 یورو راهی بازار خواهد شد.  انتظار داریم این محصول شیائومی بزودی در بازارهای مختلفی به فروش خواهد رسید. گوشی که ویژگی‌های برجسته را دربرمی‌گیرد.


سوالات متداول

قیمت اپل ایدی در سایت آیدی تاپ به شرح زیر است: -اپل آیدی فوری: 16 هزار تومان -اپل آیدی با ایمیل شخصی : 28 هزار تومان

اپل آیدی های آماده بالافاصله بعد از پرداخت و اپل آیدی با ایمیل شخصی بعد از 2 دقیقه تحویل داده می شود.

از تمامیِ کشورها، بنا به درخواست شما

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید