جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

بهترین گوشی شیائومی

امتیاز 5 از 5 از بین 3 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
عطیه مشهدی عطیه مشهدی / نویسنده ارشد آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 6 دقیقه نظرات کاربران
بهترین گوشی شیائومی در سال 2022 کدام است؟ شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را در رده‌های مختلف معرفی و عرضه می‌کند. برخی از آنها دوربین محور بوده و برخی نیز اقتصادی هستند. همچنین شاهد نمونه‌های پرچمدار هم هستیم که بالاترین و گران‌قیمت‌ترین محصولات شیائومی را دربرمی‌گیرند. در این مطلب قصد داریم با بهترین گوشی‌های شیائومی آشنا شویم. مدل‌هایی که می‌توان تجربه کاربری خوبی با آنها داشت و به نوعی گزینه‌های برتر در مقایسه با دیگر مدل‌ها هستند.
معرفی بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

1- شیائومی 12 پرو

مشخصات کلیدی:


گوشی شیائومی 12 پرو

مزایا: طراحی جذاب/سرعت شارژ فوق العاده
معایب: زوم اپتیکال محدود/بدون قابلیت ضدآب
این گوشی هوشمند پرچمدار دارای مشخصات کلیدی قابل توجهی بوده که از جمله باید به صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ فوق سریع 120 واتیف دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کنیم. شیائومی سعی کرده محصولی را ارائه دهد که در عین داشتن متریال پریمیومی، سخت افزاری قدرتمند در تجربه عکاسی و گیمینگ دارد. همچنین با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید می‌توان آن را تهیه کرد و تجربه کاربری لذت بخش داشت.
نقطه عطف این گوشی باتری با شارژ 120 واتی بوده که در کمتر از 10 دقیقه شارژ کردن کامل را فراهم می‌سازد. با تمام این اوصاف بدون قابلیت ضدآب بوده و خبری از زوم اپتیکال گسترده نیست. محصول شیائومی با قیمت 894 یورو قابل تهیه است.

2- شیائومی Mi 11

مشخصات کلیدی:


شیائومی Mi 11، بهترین گوشی شیائومی

مزایا: دوربین باکیفیت/پردازنده سریع
معایب: سنسور اثرانگشت نه چندان مناسب/عمرباتری کم
شیائومی Mi 11 یک پرچمدار برجسته است که از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می‌برد. اسمارتفونی که دارای نمایشگر 6.8 اینچی QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و از پردازنده اسنپدراگون 888 نیز قدرت می‌گیرد. این دستگاه از باتری 4600 میلی آمپرساعتی برخوردار بوده و دارای دوربین عقب 108 مگاپیکسلی بوده که می‌تواند عملکرد تصویربرداری باکیفیتی داشته باشد. دوربین جلو یک حسگر 20 مگاپیکسلی بوده و شامل رم 8 گیگابایتی هم می‌شود. این گوشی تنها 196 گرم وزن داشته و از مارس 2021 به بازار رسید. اسمارتفون مورد اشاره با قیمت 740 یورو به فروش می‌رسد و گوشی خوش قیمت و با عملکرد بالایی است.

3- شیائومی ردمی نوت 10 پرو

 مشخصات کلیدی:


ردمی نوت 10 پرو، از بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: عمرباتری عالی/اسپیکر استریو باکیفیت
معایب: بدون شبکه 5جی /فاقد تثبیت کننده تصویر 4کی
دیگر گوشی این لیست ردمی نوت 10 پرو بوده که پرچمداری برجسته به حساب آمده و از مشخصات کلیدی قابل قبولی بهره می‌برد. اسمارتفونی که شرکت شیائومی ویژگی‌های ایده آلی در آن به کار گرفته و دارای عمرباتری قابل توجه و اسپیکر استریو باکیفیت است.
البته خبری از شبکه 5جی نیست و دوربین نیز از تثبیت کننده تصویر 4کی بهره نمی‌برد. بنابراین در کنار داشتن ویژگی‌های ذکر شده فاقد برخی قابلیت‌ها بوده که شاید جالب به نظر نرسد اما در هر صورت گزینه جذاب با قیمت 228 دلاری است و نباید از آن غافل شد.
سری ردمی نوت شیائومی دارای طراحی باکیفیت بوده و از مشخصات کلیدی قابل قبولی هم بهره می‌برند.

4- شیائومی Poco X3 NFC

مشخصات کلیدی:


Poco X3 NFC، لیست بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: نمایشگر 120 هرتزی/عمرباتری عالی
معایب: دوربین نه چندان جالب/ ابعاد بزرگ
برند پوکو شیائومی از زیربرندهای موفق این کمپانی بوده که هر سال با گوشی‌های هوشمند جذاب توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. این مدل از سخت افزار میان رده‌ای برخوردار است اما با قیمتی بسیار جذاب گزینه فوق العاده مناسبی تلقی می‌شود.
Poco X3 NFC از طراحی ایده آلی برخوردار بوده و با داشتن نمایشگر 120 هرتزی می‌توان تجربه کاربری لذت بخشی داشت. در سوی دیگر عمرباتری آن طولانی بوده و افراد می‌توانند یک تجربه همه جانبه داشته باشند. در سوی دیگر از نظر دوربین شاید نتواند مفید واقع شود و گزینه ساده‌ای است. همچنین به دلیل داشتن ابعاد بزرگ شاید در دست به سادگی جای نگیرد. با قیمت 235  دلار می‌توان به تهیه این تلفن هوشمند پرداخت.

5- شیائومی 12

مشخصات کلیدی:


شیائومی 12، گوشی های خوب شیائومی

مزایا: خوش دست/حالت های جذاب دوربین
معایب: داغ شدن/بدون قدرت زوم
دیگر گوشی این لیست شیائومی 12 پرچمدار است که پیشتر راهی بازار شد. این گوشی هوشمند ویژگی‌های سخت افزاری جذابی دارد که باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.
شیائومی 12 در عقب دوربین 50 مگاپیکسلی داشته که می‌تواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد. در سوی دیگر با داشتن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی یک گزینه ایده آل برای تجربه کاربری است. ناگفته نماند گوشی با طراحی ایده آل خوش دست است و برای تصویربرداری حالت‌های جذابی دارد.
همچنین باید به معایبی چون داغ شدن و عدم وجود قدرت زوم کافی اشاره کرد. این گوشی شرکت شیائومی با قیمت 800 دلار قابل تهیه بوده و گزینه ارزان قیمتی نیست.

6- شیائومی 11 تی پرو

مشخصات کلیدی:


شیائومی 11 تی پرو، بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: سرعت شارژ بالا/تجربه کاربری روان
معایب:  داغ شدن/بدنه جذب کننده اثرانگشت
شیائومی 11 تی پرو یک پرچمدار از سال 2020 بوده که با ویژگی‌های جذابی راهی بازار شد. مدلی که طراحی پریمیومی داشته و از قابلیت‌های برجسته‌ای نظیر فناوری شارژ سریع قابل توجه بهره می‌برد. شیائومی 11 تی پرو سه حسگر دوربین 108 و 8 و 5 مگاپیکسلی در عقب داشته و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم شامل آن شد.
گذشته از آن به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز شده و با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. شیائومی 11 تی پرو  بدنه با جذب اثرانگشت داشته و این امر شاید کمی رنج آور باشد. در سوی دیگر بدنه در کاربری سنگین شاید دچار داغ شدن شود. 
اما با سرعت شارژ بالا و تجربه نرم افزاری روان می‌توان آن را گزینه ایده آلی دانست. این محصول شیائومی با قیمتی کمتر از 700 دلار به فروش می‌رسد.

7- شیائومی پوکو F3

مشخصات کلیدی:


گوشی Xiaomi Poco F3، لیست بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: صفحه نمایش پاسخگو و روشن/قدرت سخت افزاری بالا
معایب: دوربین نه چندان باکیفیت/سیستم نرم افزاری غیربهینه
گوشی پوکو F3 شیائومی یک میان رده جذاب بوده که با قیمتی هیجان انگیز در کنار مشخصاتی بزرگ عرضه شد. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 870 بوده و با 6 یا 8 گیگابایت رم راهی بازار شده است. در سوی دیگر دوربین عقب 48 مگاپیکسلی سه گانه و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.
این گوشی باتری 4520 میلی آمپرساعتی شامل آن شده و سرعت شارژ قابل توجهی هم در این مدل می‌توان یافت. یکی از نقاط قوت آن نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی FHD+ بوده و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. با سخت افزاری قدرتمند و نمایشگری روشن در کنار دوربین ضعیف و نرم افزاری نه چندان ایده آل، پوکو F3 با قیمت کمتر از 500 دلار قابل تهیه است.

8- شیائومی ردمی نوت 11

مشخصات کلیدی:


ردمی نوت 11، جزء بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: ارزان قیمت/عمرباتری عالی
معایب: عملکرد ناامید کننده/بدون 5جی
شرکت شیائومی با عرضه گوشی ردمی نوت 11 یک محصول ایده آل را عرضه کرد که در کنار داشتن مشخصاتی خوب همچون عمرباتری عالی و نمایشگری بزرگ، قیمت چندان بالایی نداشته و مناسب افرادی است که می‌خواهند از تلفن هوشمند تمام عیاری بهره‌مند شوند. گوشی که دارای طراحی مطلوبی بوده و مشخصات کلیدی برجسته‌ای دارد. 
این گوشی شاید سخت افزار قدرتمندی نداشته باشد و از 5جی بهره نبرد، اما با قیمت مناسب و عمرباتری عالی در کنار برخی مشخصه‌های مطلوب دیگر، ارزش خرید پایینی نداشته و می‌توان به سادگی در لیست برترین‌ها آن را جای داد. ردمی نوت 11 با قیمت کمتر از 300 دلار قابل تهیه بوده و ارزان است.

9- شیائومی می 10 تی پرو

مشخصات کلیدی:
   *صفحه نمایش 6.6 اینچی 1080×2400 پیکسل
   *وزن 218 گرمی 
   *عرضه در اکتبر 2020
   *ابعاد 165×76×9.3 میلیمتری 
   *سیستم عامل اندروید 10
   *حافظه رم 8 گیگابایتی 
   *پردازنده اسنپدراگون 865
   *حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی 
   *باتری 5000 میلی آمپرساعتی 
   *دوربین عقب سه گانه 108/13/5 مگاپیکسلی
   *دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

می 10 تی پرو، بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: پردازنده قوی/حسگر اثرانگشت سریع
معایب: بدنه ای با جذب اثرانگشت/قیمت بالا
این محصول شیائومی شاید یک نمونه رده بالا باشد اما قیمتی بیش از ارزش خود دارد. شرکت سازنده از مشخصات کلیدی قابل توجهی نظیر پردازنده سریع، دوربین باکیفیت و برخی از این قبیل را به کار گرفت تا محصولی ایده آل را در اختیار مخاطب خود قرار دهد.
می 10 تی پرو یک عضو برجسته در محصولات شیائومی بوده که شاید دو سال از عرضه آن می‌گذرد اما همچنان ارزش خرید بالایی دارد. با قیمتی بیش از 400 یورو می‌توانید گوشی خریداری کنید که حسگر اثرانگشت سریع و پردازنده قوی دارد. اما در سوی دیگر خوش قیمت نیست و بدنه‌ آن اثرانگشت را جذب می‌کند که موجب کثیف به نظر رسیدن بدنه خواهد شد. در هر صورت شیائومی می 10 تی پرو یک گزینه برتر در میان گوشی‌های این شرکت است.

10- می 11 اولترا

مشخصات کلیدی:
   •صفحه نمایش 6.8 اینچی 1440×3200 پیکسل
   •وزن 234 گرمی 
   •عرضه در آوریل 2021
   •ابعاد 164×74×8.4 میلیمتری 
   •سیستم عامل اندروید 11
   •حافظه رم 12 گیگابایتی 
   •پردازنده اسنپدراگون 888
   •حافظه داخلی 256 گیگابایتی 
   •باتری 5000 میلی آمپرساعتی 
   •دوربین عقب سه گانه 50/48/48 مگاپیکسلی
   •دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

می 11 اولترا، لیست بهترین گوشی های شیائومی

مزایا: دوربین های باکیفیت/شارژ بسیار سریع
معایب: مشکل حرارت/برآمدگی دوربین
آخرین گوشی این فهرست می 11 اولترا بوده که در سال 2021 راهی بازار شد. گوشی که دارای دوربین‌های قابل توجه و باکیفیت بوده و از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی هوشمند دارای شارژ بسیار سریع 5000 میلی آمپرساعتی بوده و حافظه رم 12 گیگابایتی هم در آن گنجانده شد.
می 11 اولترا یک گوشی پرچمدار برجسته بوده که دوربین‌ حرفه‌ای دارد و با شارژ بسیار سریع در مدت زمان کوتاهی به شارژ کامل می‌رسد. اما معایبی چون داغ شدن بدنه و برآمدگی دوربین هم وجود دارد که شاید چندان جالب نباشد. با قیمت بیش از 500 دلار یک گوشی ارزشمند بوده که ویژگی‌های بزرگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


سوالات متداول

قیمت اپل ایدی در سایت آیدی تاپ به شرح زیر است: -اپل آیدی فوری: 16 هزار تومان -اپل آیدی با ایمیل شخصی : 28 هزار تومان

اپل آیدی های آماده بالافاصله بعد از پرداخت و اپل آیدی با ایمیل شخصی بعد از 2 دقیقه تحویل داده می شود.

از تمامیِ کشورها، بنا به درخواست شما

نظر خودرا درج کنید
تعداد نظرات (2)
  • علی مهام علی مهام
    بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری کدومه؟
    • عطیه مشهدی عطیه مشهدی پشتیبان

      سلام به شما کاربر گرامی آیدی تاپ
      3 گوشی شیائومی 12 پرو، شیائومی Mi 11 و شیائومی ردمی نوت 10 پرو میتواند توقع شما را برآورده کند.

  • الله یار الله یار
    گوشی های سامسونگ بهترن یا شیائومی؟
    • عطیه مشهدی عطیه مشهدی پشتیبان

      سلام به شما کاربر گرامی،
      این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، مزیت گوشی های شیائومی شارژر سریع تر است و مزیت گوشی های سامسونگ دوربین بهتر.

خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید