جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

ساخت شماره مجازی

امتیاز 5 از 5 از بین 8 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
عطیه مشهدی عطیه مشهدی / نویسنده ارشد آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 3 دقیقه نظرات کاربران

 اگر به دنبال ساخت شماره مجازی رایگان هستید و یا حتی اصلاً نمی‌دانید شماره مجازی چیست و به دنبال تعریفی جامع و کامل برای آن هستید، به جای درستی آمده‌اید، ما امروز در آیدی تاپ قصد داریم که به شما آموزش دهیم، شماره مجازی چیست چه کاربردی دارد و در نهایت آموزش ساخت شماره مجازی رایگان را با شما به اشتراک بگذاریم.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی دقیقاً مشابه یک شماره واقعی عمل می‌کند، اما مانند سیم‌کارت‌های واقعی جنبه فیزیکی ندارد. به طور مثال زمانی که قصد ثبت نام و ورود به پیامرسان تلگرام را دارید، می‌توانید با استفاده از شماره‌های مجازی بدون نیاز به سیم‌کارت پیامک تأیید شماره را دریافت کرده و فرآیند ثبت نام را تکمیل کرد کنید.

سرویس‌های مختلفی وجود دارند که در ازای دریافت مبلغی شماره مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند البته این شماره‌ها کاملاً موقت بوده و می‌بایست مبلغی را بابت تمدید آن پرداخت کنید. همانطور که گفتیم در میان انبوهی از برنامه‌های دروغین برنامه‌های رایگانی نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آن شماره مجازی کاملاً رایگان بسازید، در ادامه به معرفی این برنامه‌ها نیز خواهیم پرداخت.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی کاربردهای بسیار فراوانی دارند، می‌توان از آن به عنوان دریافت پیامک تأیید برای ورود به انواع اقسام پیام‌رسان‌ها مانند واتساپ، تلگرام و ... استفاده کرد. همچنین کارآفرینان و صاحبان کسب و کار داخلی یا بین‌المللی نیز می‌توانند برای دریافت نظرات مشتریان خود از شماره‌های مجازی استفاده کنند. یکی دیگر از کاربرد‌های شماره‌های مجازی استفاده از آن برای ساخت اپل آیدی است اما از آنجایی که این شماره‌ها مجازی بوده و ممکن است به هر دلیلی دیگر قابل استفاده و پشتیبانی نباشند از نظر ما قطعاً گزینه مناسبی برای ساخت اپل آیدی نیستند. شماره‌های مجازی هرچند بسیار کارآمد و پرطرفدار هستند اما نمی‌توان به آنها به طور کامل اعتماد کرد.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

همانطور که گفتیم سرویس‌های رایگان زیادی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن برای ساخت شماره مجازی اقدام کنید، البته شماره‌های مجازی رایگان، خیلی با ثبات نیستند، زیرا حتی اگر موفق به ساخت شماره مجازی نیز شوید ممکن است بعضاً عملکرد آنها با اختلال مواجه شود.

طبق اعلام کاربران، شماره‌های رایگان مجازی خیلی قابل اعتماد نیستند و در بیشتر مواقع نیز بی ثباتند؛ بی ثبات از این جهت که ممکن است حتی برخی مواقع هنگام ساخت یک اکانت تلگرامی، کدی برای شما ارسال نکنند! در ادامه چندین برنامه ساخت شماره مجازی را به شما معرفی خواهیم کرد، اما اجازه دهید پیش از آن به آموزش و اجرای یکی از برنامه‌های ساخت شماره مجازی برای واتساپ بپردازیم.

برنامه 2ndLine - Second Number Number یکی از معروف‌ترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی است. ابتدا این برنامه را در گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید، سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. وارد برنامه شده و ایمیل و به انتخاب خود یک پسورد وارد کنید. 
  2. پس از وارد کردن ایمیل، برنامه 2ndLine پنج شماره مختلف را به شما نشان می‌دهد، شما باید یکی از این 5 شماره را انتخاب کرده و برروی Continue کلیک کنید (برنامه در این قسمت از شما اجازه دسترسی به تماس‌ها و پیام‌های شما را می‌خواهد که باید با آن موافقت کنید). 
  3. به صفحه واتساپ خود برود، شماره‌ای که در برنامه 2ndLine انتخاب کرده‌اید را وارد کنید (توجه داشته باشید که باید کد شماره نیز با شماره مطابقت داشته باشد). 
  4. اکنون می‌توانید کد ارسال شده توسط واتساپ را در برنامه 2ndLine مشاهده کنید. (اگر خطایی بروز داد می‌توانید از گزینه Call me استفاده کنید)
  5. تبریک می‌گوییم، حساب واتساپی شما با ساخت یک شماره مجازی فعال شد.

برنامه‌های ساخت شماره مجازی

تعدادی از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی عبارتند از:

شماره مجازی فیلیپینی با برنامه Talk2

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان برنامه Talk2 است، شما می‌توانید با نصب برنامه Talk2 و ثبت نام در آن (به وسیله شماره شخصی‌تان، زیرا این برنامه با ارسال کد فعال می‌شود) اقدام به ساخت شماره مجازی با پیش شماره کشور فلیپین کنید.

برنامه Talk2 برای ساخت شماره مجازی


شماره مجازی آمریکایی با برنامه Text Me

اگر قصد ساخت شماره مجازی رایگان آمریکایی را دارید، بهترین گزینه برنامه Text me است. هرچند ثبت نام در این برنامه کمی دشوار‌تر از برنامه‌های دیگر است اما رابط کاربری ساده آن برای مدیریت شماره‌های مجازی رایگان، ارزش استفاده از آن را دو چندان می‌کند.



ساخت شماره مجازی آمریکایی با برنامه Text Me

ساخت شماره مجازی انگلستان از طریق سایت Stickynumber

اگر قصد ساخت شماره مجازی رایگان انگلستان را دارید، سایت Stickynumber گزینه مناسبی است. ثبت نام در سایت Stickynumber بسیار ساده و از طریق ایمیل و شماره تماس‌تان صورت می‌گیرد. 

ساخت شماره مجازی انگلستان با Stickynumber

شماره مجازی اندونزی با برنامه SmartCall

برنامه SmartCall نیز یکی دیگر از آن برنامه‌های کارآمد و محبوب برای ساخت شماره مجازی رایگان است، شما می‌توانید از طریق این برنامه برای ساخت شماره مجازی رایگان کشور اندونزی اقدام کنید. هرچند دریافت کد و شماره مجازی از این برنامه کمی شانسی نیز به نظر می‌رسد اما بد نیست این برنامه را نیز برای دریافت شماره رایگان مجازی امتحان کنید.


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید