جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

آموزش ورود به اپل آیدی | نحوه واردشدن به اپل آیدی در آیفون

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مدت زمان مطالعه 8 دقیقه نظرات کاربران

برای دسترسی به خدمات اپل و هماهنگ سازی تمامی دستگاه‌های خود با یکدیگر، اول از همه لازم است اقدام به ورود به اپل آیدی خود کنید. با ورود به اکانتتان، می‌توانید از  App Store، iCloud، iMessage، Apple Music، Apple TV+  و دیگر خدمات اپل استفاده کنید. برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم، با بررسی هر یک از این روش ها و نحوه ی ورود به اپل آیدی در هر دیوایس، در این خصوص به شما بیشتر کمک کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ورود به اپل آیدی از سایت

همانطور که گفته شد ورود به اپل آیدی، به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یکی از محصولات اپل، در برنامه‌ها یا اپلیکیشن های مربوط به کمپانی و یا سایر برنامه ها که دستگاه از آن پشتیبانی می‌کند، وارد شده و از آن استفاده کنید. سریع ترین، امن ترین و ساده ترین روش برای این کار، ورود به اپل آیدی از سایت رسمی خود اپل است. همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت آیدی تاپ، اقدام به خرید اپل آیدی معتبر و دائمی نمائید.

برای ورود به اپل ایدی با سایت، از دامنه های زیر استفاده کنید:

روش ورود به اپل آیدی از سایت

اگر قبلاً اقدام به ورود به اپل آیدی خود در دستگاهتان نموده اید و دستگاه شما Touch ID یا Face ID دارد، می توانید از آن مستقیما برای ورود به دامنه های اشاره شده استفاده کنید.

در غیر این صورت باید با استفاده از رمز عبور، نسبت به ورود به اپل آیدی بدون شماره و استفاده از وبسایت مدنظرتان اقدام کنید. در این روش ورود به اپل آیدی، نام کاربری اپل آیدی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که با سرویس‌های Apple استفاده می‌کنید)، سپس از صفحه اپل آیدی ورود به سیستم، «Sign in with Passkey» را انتخاب کنید. دستورالعمل‌ روی صفحه را دنبال کنید تا از ایفون یا ایپدتان موفق به ورود به اپل ایدی بدون شماره از سایت شوید.


برای آموزش ورود به اپل ایدی از وبسایت مراحل زیر را دنبال کنید:

 1.دامنه applied.apple.com را در مرورگر وارد کرده و بر روی Sign in در نوار بالای صفحه کلیک کنید.


2.ایمیل اپل آیدی خود را وارد کنید.


3.رمز اپل ایدی خود را وارد نمایید.


در نظر داشته باشید برای ورود به اپل ایدی از سایت و با استفاده از رمز عبور، باید یک مرورگر وب پشتیبانی‌ شده، ,وای فای و یا اینترنت فعال در سیستم و یا دستگاه iPhone یا iPad ، در اختیار داشته باشید.

ورود به اپل آیدی با گوگل

برای ورود به اپل آیدی با گوگل، تنها کافیست مرورگر خود را باز کرده و مطابق دستورالعملی که در بخش ورود به اپل ایدی در سایت در بالا توضیح داده شد، اقدام به وارد شدن به حساب اپل ایدی از طریق گوگل کنید.

نحوه ورود به اپل آیدی با کامپیوتر

اگر از یک سیستم یا لپ تاپ با سیستم عامل ویندوزی یا مکینتاش استفاده می کنید، برای ورود به اپل ایدی با کامپیوتر روش های مختلفی پیش روی شماست. بسته به اینکه هدف شما از ورود به اطلاعات اپل آیدی چیست، روش شما نیز برای آن تغییر می کند. مثلا اگر قصد دارید محتوای گوشی خود را به لپ تاپ منتقل کنید، برای استفاده از icloud باید ابتدا با اطلاعات اپل آیدی وارد برنامه شده و سپس از آن استفاده کنید. یا برای وارد شدن به اپل ایدی از طریق کامپیوتر برای اعمال تغییرات از طریق مرورگر، از وبسایت رسمی اپل استفاده کنید.


ورود به اپل آیدی در ویندوز

برای ورود به اپل ایدی در ویندوز و اعمال تغییرات در حساب کاربری و یا دیگر موارد، با استفاده از مرورگر، آدرس سایت اپل را جستجو کرده یا به دامنه applied.apple.com مراجعه کنید.

  1. مرورگر خود را باز کنید.
  2. applied.apple.com را وارد کنید.
  3. اطلاعات کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.

اما در رایانه شخصی ویندوزی خود و برای دسترسی به عکس ها، اسناد و موارد دیگر، کافیست iCloud for Windows را نصب و راه اندازی کرده و با ورود به اپل آیدی در برنامه، از ویژگی های آن برای مدیریت فایل های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از مرورگر خود، وارد iCloud.com شده و بدون نصب برنامه از آیکلاد استفاده کنید.

ورود به اپل آیدی با مک

برای ورود به اپل ایدی با مک تان، ابتدا باید وارد بخش تنظیمات در دستگاه مک شده و مراحل زیر را یک به یک دنبال کنید.

1.در منوی اپل، تنظیمات سیستم (System Settings) را انتخاب کنید. در نسخه‌های قبلی macOS، در منوی اپل، تنظیمات عملکرد (System Preferences) را انتخاب کنید.

2.از نوار کناری، روی ورود به اپل آیدی (Sign in with your Apple ID) کلیک کنید. در نسخه‌های قبلی macOS، روی ورود (Sign In) کلیک کنید.


3.اپل ایدی خود (یا آدرس ایمیل یا شماره تلفن مخصوص سرویس های اپل) و رمز عبور خود را وارد کنید.

4.در صورت درخواست، کد تأیید شش رقمی ارسال شده به دستگاه یا شماره تلفن خود را برای ورود اپل آیدی، وارد کرده و وارد سیستم شوید.

پس از ورود به اپل آیدی با مک، می‌توانید آدرس‌ ایمیل و شماره تلفن هایی‌ را که می‌توانید برای ورود به سیستم استفاده کنید، مشاهده کرده و همچنین ایمیل و یا شماره تلفن‌های جدید اضافه کنید. ( تنظیمات سیستم > نام شما > ورود به سیستم و امنیت)


ورود به اپل آیدی در برنامه های مک

وقتی برای اولین بار می خواهید وارد App Store و سایر برنامه های سیستم ‌شوید، لازم است ابتدا با ورود به حساب اپل آیدی در برنامه، شروع کنید. همچنین نمی‌توانید همزمان با بیش از یک Apple ID وارد App Store و سایر سرویس‌های مختلف شوید یا محتوایی را که در نظر دارید، خریداری ‌کنید با Apple ID دیگری اقدام کنید. در واقع مطابق با قوانین اپل، اپل آیدی برای شناسایی کاربر و حساب آن استفاده می شود و استفاده از دو حساب کاربری در یک دستگاه مجاز نمی باشد.

ورود به اپل آیدی در اپل تی وی

برای آموزش ورود به اپل آیدی در اپل تیوی نیز کافیست:


برای باز کردن Control Center، دکمه TV را در Siri Remote یا Apple TV Remote فشار دهید و نگه دارید.

افزودن کاربر را انتخاب کنید و دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید.

اگر از احراز هویت دو مرحله‌ای در Apple TV (نسل دوم یا سوم) استفاده می‌کنید، ممکن است احتیاج باشد یک کد تأیید با رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به اپل آیدی در دستگاه های دیگر

ورود به اپل آیدی و استفاده از برنامه های مختلفی مثل اپل موزیک، آیکلاد و یا دیگر برنامه ها همانطور که گفته شد، در دستگاه ها یا سیستم عامل های دیگر، نیز امکان پذیر است. برای این کار، بسته به دستگاه یا سیستم عامل دستگاه شما، ممکن است لازم باشد از رمز عبور مخصوص برنامه استفاده کنید. اما به طور کلی با ورود به اپل ایدی، می توانید از برنامه مدنظرتان استفاده کنید.

وارد شدن به اپل آیدی از طریق اندروید

برای وارد شدن به اپل آیدی از طریق اندروید و گوشی اندرویدی نیز، تنها کافیست از طریق مرورگر گوشی به سایت اپل و وارد شدن به حساب اپل ایدی در اندروید مراجعه کرده و وارد اکانتتان شوید. اما اگر قصد دارید برای استفاده از Apple Music، برنامه Apple TV و موارد دیگر در دستگاه‌ها و سیستم عامل های دیگر خود با وارد کردن اپل آیدی، در برنامه وارد شوید و با وارد کردن اطلاعات اکانت، وارد برنامه شوید.

همچنین با ورود به اپل ایدی با اندروید یا در تلویزیون هوشمند اندرویدی، کنسول بازی، می توانید وارد برنامه Apple Music یا برنامه Apple TV شده و از خدمات آنها استفاده کنید.

همچنین می توانید در رایانه شخصی ویندوزی خود، برای خرید فیلم و برنامه های تلویزیونی یا گوش دادن به آهنگ ها در Apple Music یا Apple TV+ به iTunes for Windows  یا وبسایت آن وارد شوید.

ورود به اپل آیدی در آیفون

برای ورود به اپل آیدی آیفون و اگر در حین راه اندازی گوشی، موفق به ورود به اپل آیدی نشدید وارد بخش تنظیمات آیفون خود شوید و مراحل زیرا دنبال کنید:


  1. به تنظیمات گوشی بروید.
  2. روی Sign in to iPhone خود ضربه بزنید.
  3. Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید.
  4. اگر Apple ID ندارید، می توانید آن را ایجاد کنید.
  5. اگر از حساب خود با احراز هویت دو مرحله ای محافظت می کنید، کد تأیید شش رقمی را وارد کنید.
  6.  اگر Apple ID یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی Apple ID خود به وبسایت مراجعه کنید.

جمع بندی

برای ورود به اپل ایدی بسته به نوع دستگاهی که استفاده می کنید، راهکارهای متنوعی وجود دارد. اما به غیر از ورود به اپل آیدی و اعمال تغییرات در آن، برای استفاده از دستگاه و برنامه های دیگر اپل نیز، چه در دستگاه های ساخت کمپانی و چه در دستگاه ها و سیستم عامل های دیگر، امکان این اتفاق وجود دارد. منتها توجه داشته باشید که تنها با داشتن یک اکانت اپل آیدی معتبر و یک مسیر امن می توانید از ورود به اپل آیدی خود اطمینان حاصل کنید. ما در آیدی تاپ با ارایه انواع اپل آیدی معتبر، این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد. 

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید