نحوه استفاده از اپل موزیک در اندروید

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 2 دقیقه نظرات کاربران

اپل موزیک سرویس اشتراک موسیقی اپل بوده که کاربران بسیاری دارد. افراد برای استفاده از این سرویس باید ماهانه حق اشتراکی پرداخت کنند. سرویس از سال 2015 راه‌اندازی شده و افراد با داشتن اشتراک پولی به میلیون‌ها آهنگ و ویدئو موزیک دسترسی دارند. البته رادیوهای اینترنتی رایگان در این سرویس ارائه می‌شود. بنابراین اگر به شدت اهل موسیقی هستید، اپل موزیک می‌تواند شما را با دنیایی از موسیقی‌ها رو به رو کرده و به نوعی شما را در این دنیا غرق کند. زیرا آرشیو بزرگی از موسیقی‌های مختلف در آن یافت می‌شود.

نحوه استفاده از اپل موزیک در اندروید

نحوه استفاده از اپل موزیک در سیستم عامل های مختلف

اپل موزیک روی سیستم عامل‌های اپل به صورت پیش فرض نصب شده و نیازی به نصب مجدد نیست. اما دارندگان دستگاه‌های اندرویدی باید آن را به صورت جداگانه دریافت کرده و نصب کنند. بنابراین لازم بوده اپ را از پلی استور یا سایت اپل دریافت کنید. در سیستم‌ عامل‌های ویندوزی نیز نیاز است تا به آیتونز متکی باشید. اپل موزیک در محیط داخلی چهار بخش مجاز دارد که باید به موارد زیر اشاره کرد:

هر یک از بخش‌های فوق ویژگی‌های خاص خود را دارند که به مخاطب ارائه می‌دهند. در ادامه هر یک از موارد فوق را شرح می‌دهیم:

  1. بخش Library کتابخانه آرشیوی کاربران است که در آن آثار هنرمندان موردعلاقه هم قرار می‌گیرد. همچنین فایل‌های لوکال هم در این قسمت گنجانده می‌شوند.
  2. بخش Browse بیشتر برای جستجو موسیقی به کار گرفته می‌شود. گاهی پیش می‌آید دنبال آیتمی هم هستید که از طریق این قسمت می‌توانید آن را بررسی کنید.
  3. بخش Radio به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های رادیویی خود را به کار گیرید. برنامه‌های 24 ساعته که همیشه پخش می‌شوند.
  4. بخش For You برای جستجو آثار دلخواه کاربرد دارد. همچنین برنامه با آنالیز موسیقی‌ها، موسیقی مشابه را کشف می‌کند.


چگونگی استفاده از اپل موزیک در گوشی های اندروید

آیا اپل موزیک در گوشی های اندرویدی هم قابل دسترسی است؟

اپل سرویس موسیقی خود را بدون محدودیت برای تمامی سیستم‌عامل‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین حتما نباید تنها از سیستم عامل اپل بهره گیرید. تنها تفاوت این است که اپل موزیک روی محصولات اپل به صورت پیش فرض وجود داشته و نیازی نیست جداگانه دریافت شود.

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید