خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 2 دقیقه نظرات کاربران

گیفت کارت اپل را همچون دیگر گیفت کارت‌ها می‌توان از سایت‌های ارائه دهنده گیفت کارت با ارزدیجیتال نیز تهیه کرد. سایت‌هایی که به جای دریافت ارز یورویی، دلاری و برخی دیگر، با ارز دیجیتال نیز می‌توان گیفت کارت تهیه نمود. اگر اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید، در ادامه همراه آیدی تاپ باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت همان کارت هدیه بوده که شرکت‌های بزرگی چون نتفلیکس، آمازون، مایکروسافت و اپل به مخاطبان خود ارائه می‌دهند تا آن را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند. با کمک این نوع کارت‌ها حتی می‌توان اقلام فیزیکی نیز خریداری کرد. بنابراین یکی از هدایایی که می‌توانید به دوستان و آشنایان خود ارائه دهید، گیفت کارت است، بخصوص اینکه اگر از محصول اپل استفاده می‌کنید، گیفت کارت اپل گزینه بهتری خواهد بود.


خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال

بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت با ارزدیجیتال

✅ وب سایت CryptoRefills

این سایت به ارائه گیفت کارت بیشتر شرکت‌ها همچون اپل می‌پردازد. سایت CryptoRefills با ارز دیجیتال گیفت کارت‌های مختلفی همچون اپل ارائه می‌دهد. البته گیفت کارت برندهای دیگری چون مایکروسافت، آمازون، نتفلیکس و برخی دیگر را هم می‌توان تهیه کرد.

✅ خرید گیفت کارت اپل از سایت eGifter

دیگر سایتی که گیفت کارت با ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، eGifter نام دارد. این سایت هر نوع گیفت کارتی را ارائه داده و محدودیتی در نوع آن ندارد. بنابراین تنها کافی بوده ارزدیجیتال خود را به این سایت انتقال دهید و گیفت خود را بدست آورید. بنابراین دیگر نیاز به پرداخت مالی با پول‌های رایج نیست. اگر بخواهیم به یکی از بهترین سایت یا پلتفرم تهیه گیفت کارت با ارز دیجیتال را نام ببریم، بدون شک eGifter یکی از آنها به حساب می‌آید. 

✅ خرید گیفت کارت اپل با سایت Bidali

سایت سومی که باید به آن اشاره کنیم همانند دو سایت دیگر به ارائه هرنوع گیفت کارتی از جمله گیفت کارت اپل از طریق ارز دیجیتال می‌پردازد. این سایت Bidali نام داشته و خدمات گسترده‌ای در این زمینه به مخاطبان خود ارائه داده تا بتوانند تجربه خرید با ارز دیجیتال جذابی داشته باشند.


سایت های خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال

✅ خرید گیفت کارت اپل با سایت Coingate

سایت‌های بسیاری را می‌توان یافت که از طریق ارز دیجیتال می‌توان در آنها گیفت کارت تهیه کرد. اما خرید به این سادگی‌ها نخواهد بود و یکی از سایت‌های کارآمد و پیشنهادی Coingate نام دارد. این سایت تمامی گیفت کارت لازم را به شما با پرداخت از طریق ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، بنابراین کافی بوده به سایت آن رفته تا گیفت خود را تهیه کنید.

✅ خرید گیفت کارت اپل با سایت Bitrefill

دیگر سایتی که باید به آن اشاره کنیم، Bitrefill نام دارد. این سایت نیز مشابه موارد فوق بوده و با پرداخت ارز دیجیتال می‌توان از آن گیفت کارتی چون اپل دریافت کرد.

✅ خرید گیفت کارت با BitPay

BitPay یک سایت کاربردی بوده که به شما گیفت کارت اپل با پرداخت ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. اگر پول رایج ارزی نداشته و تنها ارزدیجیتال دارید به سراغ این سایت رفته و گیفت موردنظر را تهیه کنید.

✅ خرید گیفت کارت با سایت WeGift

سایت مشابه دیگری که در این لیست باید به آن اشاره کنیم، WeGift نام دارد. یک گزینه برجسته که به سادگی می‌توان گیفت کارت اپل را از طریق آن و با پرداخت ارز دیجیتال تهیه کرد.


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید