تفاوت اشتراک های اپل موزیک

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 2 دقیقه نظرات کاربران

اپل موزیک یک سرویس استریم موسیقی از شرکت اپل بوده که به کاربران امکان می‌دهد تا به میلیون‌ها قطعه موسیقی از طریق اینترنت دسترسی داشته باشند. این سرویس اپل ویژگی‌های مختلفی داشته و در سه نوع اشتراک ارائه می‌شود تا افراد بتوانند مطابق تمایل خود گزینه‌ای را تهیه کنند. در این مطلب آیدی تاپ قصد داریم به انواع اشتراک اپل موزیک بپردازیم.


اشتراک های اپل موزیک


اپل موزیک چه اشتراک‌هایی دارد؟

اپل موزیک سه نوع اشتراک اصلی دارد که باید به اشتراک فردی، خانوادگی و ویس پلن اشاره کنیم. در ادامه هر یک را جداگانه شرح خواهیم داد:

اشتراک فردی (Individual Subscription)

این نوع اشتراک به یک فرد اجازه می‌دهد تا به تمامی قابلیت‌های اپل موزیک دسترسی داشته باشد. با این اشتراک، کاربر می‌تواند به تمامی قطعات موسیقی در اپل موزیک دسترسی داشته باشد، پخش آنلاین و دانلود موسیقی را فعال کند، پخش آنلاین رادیو و پادکست را فعال کرده و همچنین تمامی قابلیت‌هایی که در اپل موزیک وجود دارد را به صورت نامحدود به کار گیرد. بنابراین طبق عنوان این اشتراک، برای یک کاربر یا فرد با هزینه 9.99 دلار در نظر گرفته شد.

اشتراک خانوادگی (Family Subscription)

در این نوع اشتراک افراد باید ماهانه 14.99 دلار هزینه کنند که نسبت به هزینه 9.99 دلاری بیشتر است. در سوی دیگر این نسخه امکانات نسخه فردی را برای شش نفر ارائه می‌دهد. همچنین بیش از 6 نفر نمی‌توانند آن را به کار گیرند. در این بین هزینه بیشتری هم نسبت به نسخه فردی دارد. همانطور که از نام این اشتراک پیدا است، افراد به صورت خانوادگی از آن بهره می‌گیرند.


فرق اشتراک های اپل موزیک چیست

اشتراک ویس پلن

این اشتراک را تنها از طریق دستورات صوتی می‌توان به کار گرفت و یکی از اولین اشتراک‌های اپل موزیک محسوب می‌شود. در چنین اشتراکی مخاطب به 90 میلیون موزیک، 30 هزار پلی لیست محبوب و ایستگاه رادیویی دسترسی دارد. متاسفانه در این اشتراک تنها به صورت دستورات صوتی می‌توانید آن را به کار گیرید و خبری از لمس نمایشگر نیست. از این رو برای پخش موسیقی باید به سراغ سیری اپل بروید. 


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید