جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

آیا ایفون 14 حسگر اثر انگشت دارد

امتیاز 4.5 از 5 از بین 7 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران

شرکت اپل در جریان رویداد 7 سپتامبر  (Far out) چندین محصول از جمله خانواده آیفون 14 را در چهار مدل رونمایی کرد. گوشی‌های هوشمندی که دو مدل از آن با تغییرات بزرگ همراه بودند و دو مدل دیگر نیز تغییرات چشمگیری نداشتند. اما پرسشی برای طرفداران و افرادی که قصد دارند به تهیه این گوشی بپردازند به وجود می‌آید که آیا ایفون 14 حسگر اثر انگشت دارد ؟

حسگر اثر انگشت آیفون 14 کجاست؟

در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم خیر.

آیفون 14 حسگر اثرانگشتی نداشته و در مقابل از نظر امنیتی افراد باید به سراغ حسگر فیس آیدی که در حفره کپسولی گشته بروند. بنابراین خبری از حسگر اثرانگشت در آیفون 14 و سایر مدل‌های این خانواده نیست. گویا اپل به همان حسگر فیس آیدی بسنده کرده و تمایلی به افزودن حسگر اثرانگشت ندارد. اگرچه در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های اندرویدی قابلیت حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره را با هم دارند، اما اپل ترجیح داد به همان فناوری تشخیص چهره اکتفا کرده و به سراغ حسگر دومی نرود.



اپل همیشه از فیس آیدی بهره گرفته و آن را به عنوان یک قابلیت امنیتی کاربردی در محصولاتش در نظر می‌گیرد. امسال نیز همین برنامه اجرا شد و ما شاهد حسگراثرانگشت نبودیم. البته حسگرهای دیگری نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و چندی دیگر در این گوشی ها تعبیه شد.

سری آیفون 14 از 16 سپتامبر راهی بازار شده و مدل ساده قیمت پایه 799 دلار، مدل پلاس قیمت پایه 899 دلار، مدل پرو قیمت پایه 999 دلاری و مدل پرو مکس با قیمت پایه 1099 دلاری عرضه خواهند شد. اگر از بودجه کافی بهره می‌برید قطعا نسخه پرومکس می‌تواند با طراحی جذاب و مشخصات کلیدی خود نظر مخاطب را جلب کند. با تمام این اوصاف سری آیفون 14 از یک فیس آیدی در بخش امنیتی برخوردار هستند.


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید