چرا گیفت کارت گوگل پلی باز نمیشه

امتیاز 5 از 5 از بین 5 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
عطیه مشهدی عطیه مشهدی / نویسنده ارشد آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران
کاربرانی که به سراغ خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌روند گاهی ممکن است با مشکلاتی در فعال‌سازی آن رو به رو شوند. طی روزهای گذشته مشکل جدیدی آشکار شده که خریداران گیفت کارت گوگل پلی در هنگام فعال‌سازی نمی‌توانند گیفت کارت موردنظر را با کشور اکانت تطبیق دهند. این در حالی بوده که اکانت‌ها در آدرس‌های موردنظر ثبت شدند. اگرچه دلیل این مسئله مشخص نیست اما به نظر رسیده ناشی از قوانین جدید گوگل برای تعیین کشور روی هر اکانت است. این مسئله که پیشتر در یوتیوب هم شاهد آن بودیم، بی توجه به آی پی و آدرس اکانت کاربر، طبق کش و کوکی مرورگر یک کشور برای هر کاربر اختصاص داده می‌شود. 

راه حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی

تنها راه حل این مسئله ایجاد یک اکانت جدید جهت پرداخت‌های گوگل پلی است.  جهت ساخت حساب کاربری جدید باید به موارد زیر توجه داشت:

باتمام این اوصاف شما به دلایل گفته شده است که با مشکل گیفت کارت گوگل پلی رو به رو هستید. هر روز که می‌گذرد گوگل قوانین جدیدی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد تا به جلوگیری از ایجاد هر مشکلی بپردازد. بنابراین بدیهی بوده باتوجه به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها، چنین مواردی نیز به وجود بیاید. خوشبختانه هر مشکل راه حل مشخصی داشته و نباید به دلیل ایجاد مسئله نگرانی داشت. مشکل گیفت کارت گوگل پلی گفته شده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم با ایجاد حساب کاربری جدید طبق قوانین گفته شده، می‌توانید از به وجود آمدن مشکلاتی در این زمینه جلوگیری کنید. 
برای خرید گیفت کارت گوگل پلی نیز به سراغ فروشگاه‌های معتبری بروید.

نظر خودرا درج کنید
تعداد نظرات (1)
  • افشارزاده افشارزاده
    چرا گیفت کارت ها گوگل پلی بالا نمیاد
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید