جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

مشکل خرید درون برنامه ای گوگل پلی

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
عطیه مشهدی عطیه مشهدی / نویسنده ارشد آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران
بسیاری از افرادی که روی گوشی خود گوگل پلی دارند می‌توانند خرید درون برنامه‌ای اپ‌هایی که دریافت می‌کنند را انجام دهند، اما گاهی شاهد مشکل خرید درون برنامه‌ای گوگل پلی هستیم.
در برخی برنامه‌ها، می‌توانید محتوا یا سرویس‌های اضافی را از درونِ برنامه خریداری کنید. به این موارد، «خریدهای درون‌برنامه» گفته می‌شود. برای مثال می‌توان به یک سلاح در بازی یا یک لباس برای شخصیت بازی اشاره کرد. 
در این مطلب آیدی تاپ قصد داریم به شرح مشکل خرید درون برنامه ای گوگل پلی بپردازیم و راه حل آن را شرح دهیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

دلیل مشکلات درون برنامه‌ای گوگل پلی

اگر خرید درون‌برنامه‌ای به دلایلی نشان داده نمی‌شود، کار نمی‌کند یا دانلود نمی‌شود به روش‌های زیر جهت رفع مشکل مراجعه کنید.

همچنین اگر می‌خواهید خرید درون‌برنامه‌ داشته باشید، اما تراکنش انجام نشده یا پرداختی صورت نمی‌گیرد، سعی کنید مشکلات پرداخت را از طریق پشتیبانی Google Play پیگیری کنید.

روش‌هایی برای عیب یابی مشکل درون برنامه‌ای گوگل پلی

اگر با تست این مراحل مشکل برطرف نشد، با توسعه‌دهنده تماس گرفته زیرا مسئولیت ارائه پشتیبانی برای برنامه و مطمئن شدن از عملکرد مناسب آن برعهده توسعه‌دهنده است.
  1. از اتصال به شبکه مطمئن شوید: مطمئن شوید اتصال WiFi یا داده تلفن همراه دارید که فعال شده و مشکلی ندارد. جستجو در وب روشی ساده برای انجام تست است. برای مثال درباره موضوعی در گوگل جستجو کنید و مطمئن شوید به شبکه متصل هستید.
  2. برنامه یا بازی را موقتا متوقف کرده و دوباره اجرا کنید.
  3. بررسی کنید آیا پرداخت صحیح انجام شده یا خیر.
  4. ریستارت کردن دستگاه.
  5. گوگل پلی را بروزرسانی کنید.
  6. بررسی تاریخ و ساعت درست دستگاه.
  7. نام کشوری که در اطلاعات گوگل پلی خود وارد کردید را بررسی کنید.

اگر مراحل فوق چاره‌ساز نبود می‌توانید با توسعه دهنده برنامه یا بازی تماس گرفته و علت را جویا شوید. در غیر این صورت درخواست بازپرداخت وجه کنید.

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید