بهترین گیفت کارت‌های بازی

امتیاز 5 از 5 از بین 4 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
عطیه مشهدی عطیه مشهدی / نویسنده ارشد آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 2 دقیقه نظرات کاربران
اگر بخواهیم به یکی از بهترین هدیه‌ها برای افراد اشاره کنیم، گیفت کارت یا همان کارت هدیه است. گیفت کارت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد و یکی از آنها گیفت کارت بازی بوده و افراد می‌توانند برای تهیه یک بازی از آن به رایگان استفاده کنند. کسانی که دارای کنسول بازی یا رایانه شخصی گیمینگ هستند، بی شک از هدیه گرفت گیفت کارت بازی لذت می‌برند. در این مطلب قصد داریم بهترین گیفت کارت‌های بازی را برای شما شرح دهیم.

لیست بهترین گیفت کارت‌های بازی

انواع گیفت کارت‌های بازی

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که در اینجا به بهترینِ آن ها اشاره کرده ایم:

• گیمینگ گیفت کارت

این نوع کارت‌ها در واقع برای محتوا دیجیتال گیمینگ تدارک دیده شدند که روی بیشتر سیستم‌عامل‌ها دردسترس هستند. بنابراین کاربر می‌تواند برای تهیه انواع بازی، افزودنی‌های درون بازی، تمدید اشتراک و برخی دیگر از آنها بهره گرفت. چنین کارت‌هایی عمدتا تنها روی همان سیستم عامل قابلیت بازخرید دارند. بنابراین سعی کنید بدانید کسی که کارت را دریافت می‌کند چه نوع سیستم عاملی دارد.

• کارت‌های هدیه ویژه گیمینگ

این نوع کارت ویژه یک بازی ویدئویی خاص بوده و شامل تمامی بازی‌ها نمی‌شود. کارتی که علاوه بر خرید یک بازی موردنظر، می‌توان محتوا درون بازی را هم خریداری کرد. بیشتر مواقع بازی رایگان بوده و بیشتر افراد برای تهیه محتوا درون آن هزینه پرداخت می‌کنند که با کمک چنین گیفت کارتی می‌توان به سادگی محتواهایی چون آواتار، نقشه، لباس کرکتر و برخی دیگر را دربرمی‌گیرد، به وسیله گیفت کارت تهیه نمود.

• کارت هدیه الکترونیکی

نوع دیگر گیفت کارت‌های بازی، الکترونیکی شناخته می‌شوند و برای خرید سیستم‌های بازی و سایر وسایل آن استفاده کرد. بنابراین چنین گیفت‌هایی را برای خرید لوازم الکترونیکی گیمینگ به کار می‌گیرند و مناسب خرید بازی یا محتواهای داخلی آن نیست. البته چنین گیفت‌هایی را در فروشگاه‌های بست بای، آمازون و برخی دیگر به کار گرفته می‌شوند.
در هر صورت از میان گیفت کارت‌های فوق می‌توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کرده و یکی را خریداری کنید. یا در صورت لزوم همگی را تهیه نمایید.

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید