جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

اپل از مک بوک پرو 13 اینچی با قلب M2 رونمایی کرد

امتیاز 5 از 5 از بین 2 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران

شرکت اپل در خلال رویداد WWDC 2022 خود از مک بوک پرو 13 اینچی جدید 2022 رونمایی کرد. اگرچه این مدل جدید بوده اما از نظر طراحی تفاوتی با نسخه قبلی نداشته و تنها چیپست M2 نسل جدید در آن به کار گرفته شده تا عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین از خود نشان دهد.

این لپ تاپ همچنان شاسی و نوار لمسی خود را حفظ کرده و تغییراتی در ظاهر آن حاصل نشده است. چیپست 5 نانومتری M2 اپل یک پردازنده هشت هسته‌ای با گرافیک 10 هسته‌ای داشته که 24 گیگابایت حافظه یکپارچه را هم دربرمی‌گیرد. گذشته از آن اپل این مدل را با حافظه ذخیره سازی SSD دو ترابایتی به صورت حداکثری عرضه خواهد کرد. مک بوک پرو 13 اینچی همان پردازنده‌ای را دارد که در مک بوک ایر 2022 نیز تعبیه شد. این لپ تاپ با قیمت پایه 1299 دلاری از هم اکنون برای خرید دسترس است.

مک بوک پرو 13 اینچی 2022

اپل سعی دارد چیپست M2 جدید 5 نانومتری خود را روی محصولات دیگری هم به کار گیرد، چیپ پرچمداری که موجب شده تا مک بوک ایر 2022 نسبت به نسل پیشین خود 40 درصد عملکرد پردازشی و 20 درصد عملکرد گرافیکی بهتری داشته باشد.

بنابراین با یک پردازنده قدرتمند رو به رو هستیم که ویژگی‌های بزرگی در آن نهفته و می‌تواند فراتر از انتظار ظاهر شود. گفته شده در مک بوک پرو 2022 مدل باتری با عمر 20 ساعته قرار گرفته و از پورت تاندربولت هم بهره می‌برد. همچنین نمایشگر 13 اینچی با شدت روشنایی 500 نیتی و پنل لیکوئید رتینا دیسپلی هم قرار دارد.

چنین محصولی برای ویرایش عکس و ویدئو یک گزینه عالی خواهد بود زیرا قدرت عملکرد بالایی دارد و چندان مناسب گیمینگ نیست زیرا M2 برای بازی بهینه نشده و نباید از آن انتظاری داشت. گفتنی است در این دستگاه تاچ بار Touch Bar یا نوار لمسی بالای کیبورد قرار گرفته است.


سوالات متداول

قیمت اپل ایدی در سایت آیدی تاپ به شرح زیر است: -اپل آیدی فوری: 16 هزار تومان -اپل آیدی با ایمیل شخصی : 28 هزار تومان

اپل آیدی های آماده بالافاصله بعد از پرداخت و اپل آیدی با ایمیل شخصی بعد از 2 دقیقه تحویل داده می شود.

از تمامیِ کشورها، بنا به درخواست شما

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید