جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

بهترین گوشی تا 7 میلیون

امتیاز 5 از 5 از بین 6 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 6 دقیقه نظرات کاربران

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان کدام است؟ گوشی های هوشمند در انواع مختلفی به تولید می رسند. از مدل رده پایه با قیمتی اقتصادی گرفته تا پرچمدار گران قیمت. در این بین مدل‌هایی که به دلیل افزایش قیمت دلار، عمدتا اقتصادی محسوب شده و برای کاربری روزمره مفید هستند را در این مقاله نام می بریم. در ادامه با این 10 مدل گوشی تا 7 میلیون تومان آشنا خواهیم شد.

1) سامسونگ گلکسی A14

مشخصات کلیدی:

مزایا: طراحی و ساخت جذاب/ پردازنده مناسب/ دوربین قابل قبول

معایب: نمایشگری با پنل LCD/ دوربین ماکرو ناکارآمد/ وزن سنگین


گلکسی A14، بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

گوشی گلکسی A14 یکی از محصولات سال 2023 سامسونگ بوده که از مشخصات کلیدی راضی کننده برخوردار است. این تلفن هوشمند از طراحی جدید و جذابی بهره می‌برد که برای علاقمندان به گوشی با قیمت مناسب قابل قبول خواهد بود. دوربین آن روی کاغذ قابل توجه بوده اگرچه برخی نقایص مانند عملکرد نامناسب دوربین ماکرو به چشم می‌خورد. دستگاه وزن نسبتا سنگینی داشته و انتظار می‌رفت پنل بهتری به جای LCD مورد استفاده قرار می‌گرفت. دستگاه مورد اشاره اگرچه اقتصادی بوده، اما مشخصات چشمگیری همچون نمایشگر FHD+، پردازنده هشت هسته‌ای و برخی دیگر در آن گنجانده شد.

2) آنر ایکس 7

مشخصات کلیدی:

  1. صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD+
  2. پردازنده Snapdragon 680 4G کوالکام
  3. حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی
  4. حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  5. باتری 5000 میلی آمپرساعتی
  6. دوربین عقب چهار گانه 48/5/2/2 مگاپیکسلی
  7. دوربین سلفی 8
  8. قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان 

مزایا: پایداری بالا باتری با شارژ سریع/ دوربین مناسب/ طراحی شیک

معایب: دوربین ماکرو ضعیف/ نمایشگر کم وضوح/ قیمت بالا نسبت به ارزش


آنر ایکس 7، بهترین گوشی تا 7 میلیون

گوشی آنر ایکس 7 یک مدل میان رده اقتصادی بوده که از طراحی جذابی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند مشخصات کلیدی ایده آلی داشته اما خبری از شبکه 5G نیست و دوربین ماکرو هم چندان خوب عمل نمی‌کند. در سوی دیگر نمایشگر وضوح بالایی نداشته و نسبت به قیمت خود ارزشمند نیست. اما نباید از باتری پایدار با شارژ سریع مطلوب، دوربین اصلی ایده آل و طراحی شیک آن چشم پوشی کرد. باتوجه به قیمت آن یک گزینه مناسب بوده هرچند می‌توان گزینه‌های دیگری هم در این سطح قیمتی پیشنهاد کرد.

3) گلکسی M32 سامسونگ

مشخصات کلیدی:

مزایا: نمایشگر پروضوح/ باتری با طول عمربالا/ دوربین جذاب

معایب: حافظه رم کند/ پردازنده نه چندان مناسب


گلکسی M32، بهترین گوشی تا 7 میلیون

گوشی گلکسی M32 شاید مدلی میان رده با مشخصات قابل توجه باشد، اما برخی موارد مانند پردازنده مدیاتک نه چندان ایده آل آن را کند کرده است. همچنین از نظر سخت افزاری حافظه رم ضعیفی هم دارد. این تلفن هوشمند به پنل امولد 90 هرتزی پروضوحی مجهز شده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. همچنین با وجود باتری 6000 میلی آمپرساعتی می‌توان طول عمر قابل توجهی را شاهد بود. با تمام این اوصاف گلکسی M32 گزینه‌ای قابل قبول بوده که نباید با توجه به قیمت مناسب آن به سادگی از کنارش عبور کرد.

4) گلکسی A23 سامسونگ

مشخصات کلیدی:

مزایا: عملکرد دوربین قابل قبول/ سیستم عامل بهبودیافته نسبت به قبل/ عمر باتری طولانی

معایب: شارژر ضعیف/ پنل LCD


بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ

گوشی گلکسی A23 سامسونگ یک میان رده جذاب بوده که طراحی ایده آلی برای آن تدارک دیده شد. این گوشی مشخصات قابل توجهی داشته که باید به پردازنده اسنپدراگون 680، حافظه رم 4 تا 8 گیگابایتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. این محصول سامسونگ از دوربین قابل قبولی بهره می‌برد و عمرباتری طولانی به لطف پک باتری 5000 میلی آمپرساعتی ارائه می‌دهد. از نظر نرم افزاری نیز گزینه کارآمد بوده و می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. اما خبری از شارژ سریع مناسب نیست و سامسونگ به جای امولد از پنل LCD استفاده کرد. به طور کلی گلکسی A23 مدلی ارزشمند است.

5) ردمی 10 پاور

مشخصات کلیدی:

  1. صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح FHD+
  2. پردازنده Snapdragon 680 4G
  3. حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی
  4. حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی
  5. باتری 5000 میلی آمپرساعتی
  6. دوربین عقب چهار گانه 50/5/2/2 مگاپیکسلی
  7. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  8. قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان

مزایا: طراحی جذاب/ حافظه پرظرفیت/باتری پایدار/ قیمت مناسب

معایب: دوربین نه چندان مناسب/ نمایشگر LCD/ سرعت شارژ کم


گوشی تا 7 میلیون

گوشی ردمی 10 پاور یک میان رده اقتصادی بوده که از طراحی جذابی برخوردار است. این تلفن هوشمند امکانات مناسبی داشته و به پردازنده ایده آل مجهز شد. ردمی 10 پاور باتری پرظرفیت، حافظه داخلی قابل توجه و قیمت مناسبی دارد. بنابراین برای کاربری روزمره مناسب است. اما سرعت شارژ تعریفی نداشته و دوربین هم چندان ایده آل نیست. نمایشگر نیز از پنل LCD بهره می‌برد که شاید برای گیمینگ مناسب نباشد. به هر حال اگر دنبال یک گوشی کارآمد هستید، ردمی 10 پاور نیاز را برآورده می‌سازد.

6) ریلمی C35

مشخصات کلیدی:

مزایا: طراحی شیک/ جک هدفون و اسلات کارت میکرو اس دی/ باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپرساعتی

معایب: اندروید قدیمی/ پردازنده ضعیف


گوشی تا 7 میلیون چی بخریم؟

گوشی ریلمی C35 با قیمت بسیار جذاب خود، طراحی شیکی داشته و از سخت افزاری مناسب برخوردار است. نخست باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی، جک هدفون و اسلات کارت میکرو اس دی و برخی دیگر اشاره کرد. این تلفن هوشمند اندروید قدیمی 12 را داشته و با یک پردازنده نه چندان مناسب ارائه می‌شود. اما با قیمتی که دارد، برای خرید وسوسه برانگیز است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت. زیرا برای کاربری روزمره نقصی از خود نشان نخواهد داد.

7) آنر ایکس 6

مشخصات کلیدی:

  1. صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با پنل TFT LCD
  2. پردازنده Helio G25
  3. حافظه رم 4 گیگابایتی
  4. حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی
  5. باتری 5000 میلی آمپرساعتی
  6. دوربین عقب سه گانه 50/2/2
  7. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  8. قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان

مزایا: طراحی زیبا/ باتری پایدار/ دوربین مناسب

معایب: شارژ کند/ دوربین ماکرو نامناسب/ نمایشگر ضعیف


بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

گوشی آنر ایکس 6 یک مدل میان رده خوش قیمت است که طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شد. تلفن هوشمندی که باتری پایدار و پرظرفیتی داشته و دوربین آن هم عملکردی فراتر از انتظار دارد. البته نباید از سرعت شارژ، دوربین ماکرو و نمایشگر آن انتظار چندانی داشت. به طور کلی این گوشی هوشمند یک گزینه ایده آل برای کاربری روزمره بوده و قیمتی کمتر از آنچه ارائه می‌دهد، دارد. بنابراین نباید از کنار چنین مدلی به راحتی عبور کرد.

8) ردمی 10سی

مشخصات کلیدی:

مزایا: باتری پرظرفیت و پایدار/پردازنده قابل قبول

معایب: دوربین ضعیف/ اندروید قدیمی


بهترین گوشی ها تا 7 میلیون تومان

گوشی ردمی 10 سی یک گزینه اقتصادی بوده که طراحی جذابی دارد. پردازنده اسنپدراگون 680 آن عملکرد قابل توجهی در این سطح قیمتی ارائه می‌دهد. با یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی، شرکت ردمی سعی کرده عمرباتری طولانی به این مدل ببخشد و سرعت شارژ نیز ایده آل است. البته در بخش دوربین نباید انتظار زیادی داشت و با قیمت بسیار پایین، یک گزینه برنده در لیست گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شود. بنابراین اگر دنبال هزینه بسیار برای خرید گوشی نیستید و می‌خواهید مدلی رضایت بخش تهیه کنید، ردمی 10سی همان مدل است.

9) نوکیا G21

مشخصات کلیدی:

  1. صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+ با پنل IPS LCD
  2. پردازنده Unisoc T606
  3. حافظه رم 6 یا 3 گیگابایتی
  4. حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی
  5. باتری 5050 میلی آمپرساعتی
  6. دوربین عقب سه گانه 50/2/2
  7. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  8. قیمت 6 میلیون و 900 هزار تومان

مزایا: باتری پرظرفیت و پایدار/اندروید خالص/طراحی جذاب/دوربین سلفی کارآمد

معایب: پردازنده ضعیف/ شارژ کند/نمایشگر کم نور/بدون حسگر اولتراواید


گوشی 7 میلیونی چی بخرم

دیگر مدلی که باید به آن اشاره کرد، نوکیا G21 نام دارد. گوشی اقتصادی که از نمایشگر بزرگ اما کم نور برخوردار است. این دستگاه یک باتری 5050 میلی آمپرساعتی داشته که طول عمر زیاد دارد اما خبری از شارژ سریع نیست.

در سوی دیگر پردازنده عملکرد چندان قابل توجهی نداشته و دوربین سلفی می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. با طراحی مستحکم و ساده خود جذابیت دارد. همچنین اندروید خالص گوگل یک تجربه کاربری خوب رقم می‌زند. با قیمت مورد اشاره، محصول نوکیا ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد، بخصوص اگر باتری، دوربین سلفی و سیستم عامل برای شما اهمیت دارد.

10) گلکسی F13

مشخصات کلیدی:

مزایا: نمایشگر بزرگ و پر وضوح/ سیستم عامل جدید/ عمرباتری طولانی/ جک 3.5 میلیمتری هدفون

معایب: بدون شبکه 5G/ شارژ کند/ نمایشگر 60 هرتزی/ بدنه پلاستیکی


بهترین گوشی تا 7 تومن

گوشی گلکسی F13 به یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی مجهز شده تا دو روز را دوام بیاورد. همچنین نمایشگر بزرگی شامل آن شده که وضوح FHD+ دارد، هرچند 60 هرتزی است. متاسفانه سامسونگ بدنه را پلاستیک ساخته که با توجه به سطح قیمتی عجیب نیست. در سوی دیگر سیستم عامل جدیدی داشته و عمرباتری طولانی رقم می‌زند. این گوشی جک 3.5 میلیمتری هدفون هم دارد. اگر سرعت نمایشگر اهمیت دارد شاید این مدل مناسب نباشد اما با توجه به قیمت ایده آل خود نظر هر فردی را جلب می کند که نباید به سادگی آن را از لیست کنار گذاشت.


نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید