جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

امتیاز 5 از 5 از بین 9 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 5 دقیقه نظرات کاربران

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان کدام است؟ برندهای مختلفی در صنعت گوشی هوشمند حضور دارند که هر یک توانستند سابقه درخشانی برای خود ایجاد کنند. از جمله آنها باید به سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و برخی دیگر اشاره کرد. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید گوشی هوشمند هستند، علاوه بر مشخصات کلیدی، قیمت یک دستگاه برای آنها اهمیت بیشتری دارد. بنابراین سعی کرده مدلی را تهیه کنند که از قیمتی مناسب برخوردار است.

اگر به دنبال بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان هستید و قصد دارید به سراغ بهترین گزینه در این سطح قیمتی بروید، در این مقاله آیدی تاپ همراه ما باشید.


1. گلکسی A14 سامسونگ

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: طراحی و ساخت جذاب/پردازنده مناسب/دوربین قابل قبول

❌ معایب: نمایشگری با پنل LCD/دوربین ماکرو ناکارآمد/وزن سنگین


گلکسی A14، بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

گوشی گلکسی A14 دستپخت سال 2023 سامسونگ بوده که از مشخصات کلیدی راضی کننده برخوردار است. این تلفن هوشمند از طراحی جدید و جذابی بهره می‌برد که برای علاقمندان به گوشی با قیمت مناسب قابل قبول خواهد بود.

دوربین آن روی کاغذ قابل توجه بوده اگرچه برخی نقایص مانند عملکرد نامناسب دوربین ماکرو به چشم می‌خورد. دستگاه وزن نسبتا سنگینی داشته و انتظار می‌رفت پنل بهتری به جای LCD مورد استفاده قرار می‌گرفت. دستگاه مورد اشاره اگرچه اقتصادی بوده، اما مشخصات چشمگیری همچون نمایشگر FHD+، پردازنده هشت هسته‌ای و برخی دیگر در آن گنجانده شد.

2. گلکسی M33 سامسونگ

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: پردازنده مناسب/دوربین ایده آل/باتری با طول عمر بالا

❌ معایب: پنل TFT LCD/اسپیکر نه چندان مناسب/طراحی ساده


گلکسی M33، بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

گوشی گلکسی M33 یک میان رده بوده که از برخی ویژگی‌های گوشی‌های برتر سامسونگ دور است. این مدل از نمایشگر TFT LCD بهره برده که شاید چندان جذاب نباشد. البته در بخش دوربین ایده آل بوده و عمر باتری طولانی ارائه می‌دهد. همچنین پردازنده مناسبی دارد که رضایت بخش است. این تلفن هوشمند در آن خبری از اسپیکر مناسب نیست و طراحی چندان چنگی به دل نمی‌زند. انتظار می‌رفت پنل بهتری به کار گرفته شود، اما به طور کلی گزینه ارزنده از برند سامسونگ است.

3. ردمی نوت 11 اس

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: نمایشگر باکیفیت/پردازنده مناسب/دوربین قوی/طراحی جذاب/اسپیکر شفاف

❌ معایب: شارژدهی نه چندان مناسب


بهترین گوشی تا 10 میلیون، ردمی نوت 11 اس

گوشی ردمی نوت 11اس یک میان رده جذاب بوده که از سخت افزاری قوی بهره می‌برد. دستگاه شامل دوربین عقب 108 مگاپیکسلی شده که نسبت به رقبا عملکرد بهتری دارد. این دستگاه از اسپیکر قابل توجهی برخوردار است و با طراحی زیبا خود نظر مخاطب را جلب می‌کند. البته در کنار داشتن ویژگی‌های خوب، معایبی چون شارژدهی نه چندان مناسب داشته که در کاربری سنگین باید به سراغ شارژر رفت.

4. گلکسی A23 سامسونگ

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: عملکرد دوربین قابل قبول/سیستم عامل بهبودیافته نسبت به قبل/عمرباتری طولانی

❌ معایب: شارژر ضعیف/پنل LCD


گلکسی A23 از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون

گوشی گلکسی A23 سامسونگ یک میان رده جذاب بوده که طراحی ایده آلی برای آن تدارک دیده شد. این گوشی مشخصات قابل توجهی داشته که باید به پردازنده اسنپدراگون 680، حافظه رم 4 تا 8 گیگابایتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

این محصول سامسونگ از دوربین قابل قبولی بهره می‌برد و عمرباتری طولانی به لطف پک باتری 5000 میلی آمپرساعتی ارائه می‌دهد. از نظر نرم افزاری نیز گزینه کارآمد بوده و می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. اما خبری از شارژ سریع مناسب نیست و سامسونگ به جای امولد از پنل LCD استفاده کرد. به طور کلی گلکسی A23 مدلی ارزشمند است.

5. گلکسی M32

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: نمایشگر پروضوح/باتری با طول عمربالا/دوربین جذاب

❌ معایب: حافظه رم کند/پردازنده نه چندان مناسب


گلکسی M32 از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون

گوشی گلکسی M32 شاید مدلی میان رده با مشخصات قابل توجه باشد، اما برخی موارد مانند پردازنده مدیاتک نه چندان ایده آل آن را کند کرده است. همچنین از نظر سخت افزاری حافظه رم ضعیفی هم دارد. 

این تلفن هوشمند به پنل امولد 90 هرتزی پروضوحی مجهز شده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. همچنین با وجود باتری 6000 میلی آمپرساعتی می‌توان طول عمر قابل توجهی را شاهد بود. با تمام این اوصاف گلکسی M32 گزینه‌ای قابل قبول بوده که نباید با توجه به قیمت مناسب آن به سادگی از کنارش عبور کرد.

6. پوکو M5s

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: طراحی جذاب و مقاوم/نمایشگر روشن، پروضوح و سریع/پردازنده کارآمد

❌ معایب: سیستم عامل قدیمی /دوربین متوسط/عدم پشتیبانی شبکه 5G


پوکو M5s از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون

گوشی پوکو M5s یک میان رده است اما نمایشگر سریع و باکیفیتی برای آن تدارک دیده شده است. این دستگاه طراحی جذاب و مقاومی دارد که می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. همچنین پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.داما انتظار پشتیبانی شبکه 5G را داشتیم و دوربین عملکرد باکیفیتی ارائه نمی‌دهد. سیستم عامل آن هم قدیمی است. در هر صورت باتوجه به قیمت مناسب، چنین ویژگی‌هایی ارزنده است.

7. Honor X8

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: طراحی شیک/نمایشگر کم حاشیه/دوربین سلفی ایده آل

❌ معایب: صدا اسپیکر نامناسب/شارژدهی کم

آنر X8 از بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون

آنر 8 ایکس یک گوشی شیک در طراحی بوده که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. این گوشی دارای نمایشگر کم حاشیه و پردازنده هشت هسته‌ای بوده که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در سوی دیگر باید به دوربین سلفی قابل توجه هم پرداخت. البته صدا اسپیکر چندان تعریفی نداشته و شارژدهی نامناسب است. به طور کلی آنر 8 ایکس یک گوشی معقول بوده و با توجه به قیمت اقتصادی، می‌تواند نیاز مخاطب خود را جلب کند.

8. ردمی نوت 11

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: طراحی شیک/نمایشگر سریع و پروضوح/باتری با شارژ سریع

❌ معایب: پردازنده نه چندان قوی/سیستم عامل پرباگ/دوربین نامناسب

ردمی نوت 11 در بحث طراحی جذاب بوده و از نمایشگر قابل توجه پروضوح و سریع بهره می‌برد، همچنین دارای شارژ سریع 33 واتی است که می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند. اما خبری از پردازنده سریع نیست و سیستم عامل پرباگ بوده و دوربین هم چندان تعریف ندارد. این گوشی هوشمند شاید برخی معایب دارد، اما ویژگی‌های مثبت آن می‌تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند. بنابراین اگر به دنبال گوشی جذاب هستید، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

9. پوکو M4 Pro 4G

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: عمرباتری طولانی/نمایشگر سریع و پروضوح/استاندارد ضدآب/قابلیت ارتباطی متنوع/پردازنده سریع

❌ معایب: طراحی نه چندان جذاب/دوربین های متوسط/رابط کاربری ناپایدار

گوشی پوکو M4 Pro یک گزینه میان رده است که شرکت شیائومی سعی داشته مشخصات کلیدی ایده آل در آن به کار گیرد. از سخت افزاری قدرتمند گرفته تا استاندارد ضدآب. این تلفن هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای سریعی داشته و نمایشگر آن سریع و پروضوح محسوب می‌شود.

همچنین باید به دوام بالای بدنه در برابر آب هم پرداخت. این گوشی عمرباتری طولانی را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. البته از طراحی چندان جذابی بهره نبرده و دوربین‌های آن عملکرد متوسطی دارند. خبری از فیلمبرداری 4کی نیست و رابط کاربری MIUI 13 هم پایداری مناسبی از خود نشان نمی‌دهد.


پوکو M4 Pro 4G، بهترین گوشی های تا 10 میلیون

10. ردمی نوت 11SE

مشخصات کلیدی:

✔️ مزایا: عمرباتری طولانی/پردازنده سریع 5G/قابلیت شارژ سریع

❌ معایب: پورت قدیمی USB Type C/ نبود شیار حافظه/نبود شارژ بی سیم


ردمی نوت 11SE، بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

گوشی دیگر این فهرست چیزی نیست جز ردمی نوت 11SE که در کنار طراحی ساده خود، سخت افزاری ایده آل دارد. این دستگاه عمرباتری طولانی به لطف باتری 5000 میلی آمپرساعتی ارائه داده و از چیپست 5G سریع مدیاتک قدرت می‌گیرد. همچنین باید به شارژ سریع 33 واتی هم پرداخت.

البته نسخه پورت USB-C به کار گرفته شده استاندارد قدیمی بوده و شارژ بی سیم هم در کار نیست. همچنین اسلات ارتقا حافظه داخلی هم تدارک دیده نشده است. اما به طور کلی ردمی نوت 11SE گزینه رضایت بخشی بوده که با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌شود.

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید