جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل و حل آن

امتیاز 5 از 5 از بین 8 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 3 دقیقه نظرات کاربران

مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل چیست و چگونه آن را رفع کنیم؟ بر کسی پوشیده نیست که بازی موبایل کالاف دیوتی موبایل در طول سال‌های گذشته توانسته علاقمندان بسیاری کسب کند. عنوانی که توسط شرکت اکتیویژن برای پلتفرم موبایل iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است. در این پست، ما به شما در عیب‌یابی بازی Call of Duty: Mobile که با " Authorization Error " رو به رو است، کمک خواهیم کرد. چندین کار وجود دارد که می‌توانید در این راه انجام دهید و در ادامه این مقاله آیدی تاپ به آن ها می پردازیم. 

هنگامی که برای اولین بار Call of Duty: Mobile را روی تلفن خود نصب می‌کنید، همه چیز از قبل برای شما تنظیم شده است. در واقع خود برنامه تنظیمات بهینه شده را برای شما انتخاب می‌کند تا پس از نصب، بتوانید مستقیماً بدون نیاز به تغییر چیزی بازی کنید.


اما بیشتر اوقات، تنظیمات پیش فرض همیشه آن چیزی نیست که ما می‌خواهیم. ما برای خودمان تنظیمات زیادی را تغییر می دهیم تا بازی یا برنامه آنطور که می‌خواهیم کار کند و گیم پلی روان شود. نکته این است که پس از تغییر برخی تنظیمات در برنامه و گوشی، ممکن است برخی مشکلات رخ دهد.

مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل

رفع مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل

برای مشکلاتی نظیر مسئله ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل باید مراحل زیر را دنبال کنید:

* اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

خطای مجوزی که هنگام باز کردن بازی COD Mobile دریافت می‌کنید، ممکن است فقط به دلیل اتصال ناپایدار اینترنت باشد. به یاد داشته باشید که برنامه برای احراز هویت و همچنین همگام سازی باید دائماً به سرور متصل باشد. هنگامی که اتصال قطع می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که از بازی خارج شوید و ممکن است خطاهای دیگری نیز وجود داشته باشد.

بهتر از این، سعی کنید بررسی کنید که آیا گوشی شما اصلاً به اینترنت متصل است یا خیر. سعی کنید Wi-Fi را برای چند ثانیه غیرفعال کنید و سپس آن را دوباره فعال کنید تا دستگاه شما بتواند دوباره متصل شود. پس از آن سعی کنید برخی از سایت‌ها را مرور کنید تا مشخص شود که به اینترنت متصل هستید.

* شناسه کاربری و رمز عبور خود را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که باید مطمئن شوید که درست انجام داده‌اید، شناسه کاربری و رمز عبوری است که برای ورود به سیستم استفاده کرده‌اید. اما این کار را پس از اطمینان از اینکه تلفن شما اتصال اینترنتی خوبی دارد و مشکلی مربوط به سرور نیست، انجام می‌دهید. می‌توانید ابتدا برنامه را به طور کامل ببندید و سپس دوباره آن را باز کنید و سعی کنید دوباره وارد شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره بررسی کنید، یا اگر می‌خواهید، می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید تا مطمئن شوید.

* بازنشانی Call Of Duty: Mobile با خطای مجوز

اگر برنامه دارای حافظه پنهان سیستم یا فایل‌های داده خراب باشد، ممکن است مشکلاتی نیز ظاهر شوند. بنابراین پس از انجام مراحل قبلی و همچنان خطای Authorization را دریافت می‌کنید، زمان آن رسیده است که برنامه را ریست کنید. انجام این کار شما را از حساب کاربری خود خارج می کند و همچنین تمام فایل های داده‌ای که توسط برنامه دانلود شده‌اند مانند نقشه‌ها، کاموها، سلاح‌ها و غیره را حذف می‌کند.

  1. برای انجام این کار، به صفحه‌ای بروید که نماد COD Mobile را می‌توانید پیدا کنید.
  2. روی نماد ضربه بزنید و نگه دارید تا گزینه‌ها نمایش داده شوند.
  3. روی App info و سپس Storage ضربه بزنید.
  4. روی Clear cache ضربه بزنید.
  5. روی Clear data ضربه بزنید و سپس آن را تایید کنید.

پس از اتمام بازنشانی برنامه، دوباره برنامه را باز کرده و ابتدا همه چیز را دانلود کنید. برخی از کاربران به سادگی با تنظیم مجدد CODM توانستند این مشکل را برطرف کنند. با این حال، اگر این مشکل را برای شما حل نکرد، راه حل بعدی را امتحان کنید.

* Call Of Duty: Mobile را دوباره نصب کنید

وقتی نوبت به رفع خطای مجوز COD Mobile می‌رسد، روش‌های فوق تنها کاری است که برای رفع آن باید انجام دهید. مگر اینکه مشکلی با سرور یا برنامه باشد، باید بتوانید آن را برطرف کنید. با این حال، اگر برخی از روش‌های مشکوک را انجام داده‌اید و سپس خطا به‌طور ناگهانی ظاهر شد، ممکن است حساب شما مسدود شده باشد.

اگر نخستین باری است که حساب کالاف دیوتی موبایل را نصب کردید، چند گزینه پیشنهاد می‌شود که از جمله باید به وارد شدن با حساب فیسبوک، ثبت نام بوسیله ایمیل، فعالیت به صورت مهمان اشاره کرد. ثبت نام کردن از طریق روش‌های فوق موجب می‌شود اطلاعات ذخیره باقی مانده و اگر روزی خواستید از طریق یک گوشی دیگر وارد حساب شوید، مشکلی نداشته باشید. بنابراین اگر با مشکل ورود به اکانت یا لاگین شدن کالاف دیوتی موبایل رو به رو شدید، موارد گفته شده را به کار گیرید. 


نظر خودرا درج کنید
تعداد نظرات (3)
  • محمد علی پذیر محمد علی پذیر
    سلام عزیز من گوشی نو گرفتم هرچی اکانت قبلی مو میزنم نمیاره بالا همش اکانت جدید میاره
    • محسن محسن
      برای منم همین مشکل داره باید چیکار کرد
  • Arian Arian
    سلام من رو گوشی قبلیم با گوگل اکانتم اکانت داشتم تو کالاف موبایل اما الان رو گوشی جدیدم با همون گوگل اکانت وارد میشم اکانت جدید میاره
  • رضا رضا
    بد بود
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید