جهت خرید اپل آیدی تحویل فوری کلیک کنید

دليل خطوط سبز رنگ بر روي آيفون 14 پرو و 14 پرو مکس

امتیاز 5 از 5 از بین 8 امتیاز دهنده به این صفحه
5
4
3
2
1
مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار / نویسنده آیدی تاپ مدت زمان مطالعه 1 دقیقه نظرات کاربران

دليل خطوط سبز رنگ بر روي آيفون 14 پرو و 14 پرو مکس چیست؟ برخی از کاربران گوشی‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس گزارش دادند هنگام روشن کردن دو دستگاه شاهد خطوط افقی زرد و سبز رنگی روی صفحه نمایش هستند. موضوعی که نگرانی این دسته از کاربران را در برداشته و از این رو تصمیم گرفتیم به این مسئله اشاره داشته باشیم و به شرح آن بپردازیم.

علت خطوط سبز رنگ روی نمایشگر آیفون 14 پرو و 14پرو مکس

یکی از علل اصلی خطوط سبز رنگ یا زرد نمایشگر آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس هنگام روشن شدن، می‌تواند نقص نرم افزاری سیستم عامل iOS باشد. خطوط سبز و زرد رنگی که هنگام روشن شدن دستگاه‌های مورد اشاره قابل مشاهده هستند، یک نوع باگ نرم افزاری بوده که انتظار داریم با بروزرسانی بعدی برطرف شود.

دليل خطوط سبز رنگ بر روي آيفون 14 پرو و 14 پرو مکس

بنابراین کاربران چندان نباید نگران این مسئله بوده و تصور کنند با مشکل جدی سخت افزاری در این دو گوشی رو به رو هستند. پس هیچ نگرانی وجود ندارد و به ادامه تجربه کاربری با این گوشی‌های هوشمند اپل ادامه دهید، زیرا مسئله خاصی نبوده و سخت افزاری نمی باشد. خیالتان راحت باشد که آیدی تاپ به محض دریافت انتشار آپدیت جدید آن را با شما کاربران گرامی درمیان گذاشته تا به رفع خطای مربوطه بپردازید.

سری آیفون 14 پرو همچون دیگر گوشی‌ها هنگام عرضه با مشکلاتی رو به رو بودند. برخی نگران می‌شوند وقتی شاهد خطوط سبز رنگ نمایشگر آیفون 14 پرو یا پرو مکس هستند که همانطور که در بالا اشاره کردیم باید اطمینان داد این مسئله نرم افزاری است و هیچ ارتباطی به سخت افزار دستگاه‌ها ندارد و اپل بزودی با انتشار آپدیت جدید خود مشکل را برطرف خواهد کرد.

همیشه برخی از گوشی‌های هوشمند هنگام عرضه با مشکلاتی رو به رو می‌شوند و حال نوبت به سری آیفون 14 پرو اپل رسید که در زمینه نمایشگر با مشکلاتی رو به رو شوند. بنابراین این سری از مسئله‌ای دور نیستند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.


سوالات متداول

قیمت اپل ایدی در سایت آیدی تاپ به شرح زیر است: -اپل آیدی فوری: 16 هزار تومان -اپل آیدی با ایمیل شخصی : 28 هزار تومان

اپل آیدی های آماده بالافاصله بعد از پرداخت و اپل آیدی با ایمیل شخصی بعد از 2 دقیقه تحویل داده می شود.

از تمامیِ کشورها، بنا به درخواست شما

نظر خودرا درج کنید
خرید اپل آیدی

پر بازدید ها

جدید ترین والپیپر ها
آیدی تاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جهت دریافت آخرین آفرهای آیدی تاپ در خبرنامه ما عضو شوید